Matei Albulescu și RideX se alătură World Sight Day

  • 0

Matei Albulescu și RideX se alătură World Sight Day

Category : General

Matei Albulescu și RideX se alătură

World Sight Day

Matei Albulescu, un pasionat al sportului pe două roți, se alătură echipei Essilor pentru a susține importanța vederii, pe șosea și nu numai, în Ziua Mondială a Vederii (World Sight Day), pe 11 octombrie.

 

”Am descoperit motocicleta târziu… acum 16 ani, la vârsta de 30 de ani. Dar am făcut-o cu atâta frenezie și pasiune, încât de atunci viața mea s-a schimbat pentru totdeauna. În toți acești ani am avut toate genurile de motociclete și, fără să o spun ca pe o laudă, cred că am schimbat vreo 46. Câte una pentru fiecare an de viață, așa că aș putea spune că merg cu motorul de când mă știu. Am acumulat nu numai foarte multi kilometri pe stradă și off-road, în țară și în afara ei, dar mi-am dorit și am încercat mereu să merg tot mai bine. Pentru mine în primul rând, dar, recunosc, și dintr-o competiție inevitabilă cu prietenii din jurul meu.”, a afirmat Matei Albulescu, Managing Director RideX și BMW Motorrad Instructor & Tourguide.

Din poziția sa de șofer, dar și din cea de profesor, Matei Albulescu recunoaște importanța unei vederi sănătoase pentru siguranța proprie în trafic, dar și pentru siguranța celorlalți.

36 milioane de oameni sunt orbi la nivel mondial, în timp ce 217 de milioane de persoane au tulburări moderate sau severe de vedere la distanță. Dintre cei care suferă de orbire si tulburări moderate sau severe, 124 milioane au erori de refracție necorectate și 65 de milioane au cataractă. Din fericire, mai mult de 75% din aceste cazuri pot fi corectate.

În aceste condiții devine evident că este nevoie de o zi dedicată la nivel mondial unei dizabilități deseori trecută cu vederea, dar care afectează viețile multor oameni din jurul nostru: vederea precară.

Essilor România susține această campanie internațională și atrage atenția asupra problemelor vederii, astfel încât toată lumea să aibă acces la informare și servicii de calitate.

Pe data de 11 octombrie, Essilor pune la dispoziția tuturor prin intermediul opticilor partenere acțiuni de screening și consultații oftalmologice gratuite.

Essilor România susține această campanie internațională și atrage atenția asupra problemelor vederii, astfel încât toată lumea să aibă acces la informare și servicii de calitate.

Pe data de 11 octombrie, Essilor pune la dispoziția publicului larg prin intermediul opticilor partenere acțiuni de testare a vederii gratuit și mesaje educaționale de prevenție.


Leave a Reply